بنابه گزارش جدیدی که از سوی Leaksfly منتشر شده است، گوشی هوشمند سونی Z5 در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد. این طور که گفته می شود نمایشگر دستگاه فوق 5.5 اینچ با رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل است.

____________________________________________________

چیپست به کاررفته نیز اسنپدراگون 810 با پردازنده هشت هسته ای و کارت گرافیک Adreno 430 می باشد. رم 3 و فضای ذخیره سازی 32 گیگابایت دیگر سخت افزار داخلی این اسمارت فون است. دوربین پشت گوشی Z5 سونی 20.7 و دوربین جلو آن نیز 8 مگاپیکسل می باشد. 
همچنین پشتیبانی از اثر انگشت نیز دیگر ویژگی است که به احتمال فراوان در این محصول شاهد خواهیم بود. شواهد نشان می دهد که هدف سونی از عرضه این محصول در سپتامبر، رقابت با iPhone 6s و گلکسی S6 Edge+ می باشد. 
علاوه برآن، هفته گذشته به اطلاع شما رساندیم که سونی قصد دارد از دو محصول رده بالا رونمایی کند، اکسپریا S60 و S70 دو اسمارت فونی که گفته می شد قیمت بالای 919 دلاری خواهند داشت قرار است در مراسم IFA معرفی شوند.
تنها اطلاعاتی که از این دو اسمارت فون موجود است فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی آنها می باشد. به هر حال باید منتظر ماند و دید که سونی در آینده چه سورپرایزهایی را برای علاقمندان خواهد داشت.