این روزها بازار عکس سلفی بسیار داغ است. شرایط به نحوی پیش رفته که الان اکثر کاربران هم شاتر و منوپاد دارند و هم گوشی هایی با دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی، آن هم با فلاش دوگانه! بنابراین همه چیز برای ثبت یک سلفی خوب مهیاست.
______________________________________________________

تنها یک چیز باقی می ماند، آن هم یک سوژه مناسب برای عکاس گرفتن است. اما آیا هر سوژه ای ارزش ریسک کردن را دارد؟
اخیرا حیوانات به سوژه های مورد علاقه کاربران تبدیل شده اند و کاربران سعی دارند تا هر طوری که شده با آنها عکس سلفی بیندازند. یکی از این افراد Todd Fassler است که برای گرفتن عکس سلفی جان خود را به خطر انداخته بود. ماجرا از این قرار بوده که Fassler سال گذشته یک مار زنگی را در میان بوته های حیاط خانه خود پیدا می کند و تصمیم می گیرد آن را به عنوان حیوان خانگی نگه دارد. 
اما داستان به اینجا ختم نمی گردد و در یکی از همین روزها وی تصمیم می گیرد تا با مار سلفی بیندازد که ناگهان مار به او حمله ور شده و او را نیش می زند. وی بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان محل زندگی خود مراجعه کرد. 
پزشکان پس از معاینه، مجبور شدند تمام پادزهرهای دو بیمارستان را برای نجات Fassler استفاده نمایند. قبض 153،161.25 دلاری بیمارستان، درس عبرتی شد تا Fassler دیگر هوس سلفی گرفتن با حیوانات را نکند. گزارش ها حاکی از آن اند که Fassler پس از مرخص شدن از بیمارستان، مار را به طبیعت بازگردانده است.