روز گذشته شرکت هواوی از محصول جدید خود با نام G8 رونمایی کرد. همان طور که پیش بینی شده بود این اسمارت فون با نمایشگر 5.5 اینچ با رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل عرضه می شود.....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

روز گذشته شرکت هواوی از محصول جدید خود با نام G8 رونمایی کرد. همان طور که پیش بینی شده بود این اسمارت فون با نمایشگر 5.5 اینچ با رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل عرضه می شود.
در قلب دستگاه از چیپست اسنپدراگون 615 و پردازنده هشت هسته ای 64 بیت استفاده شده است. همان طور که می دانید بیشتر تولیدکنندگان چینی، محصول خود را در دو نسخه عرضه می کنند.
کمپانی هواوی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و گوشی همراه G8 را در دو نسخه عرضه کرده است. نسخه 16 گیگابایتی و رم 2 گیگ و نسخه 32 گیگابایت به همراه 3 گیگ رم، ورژن های این دستگاه می باشند. آن دسته از کاربرانی که نیازمند فضای ذخیره سازی بیشتری می باشند نیز می توانند از کارت حافظه های microSD تا ظرفیت 64 گیگابایت استفاده کنند.
همچنین در پشت این دستگاه دوربین 13 مگاپیکسل به کارگرفته شده و برای سلفی دوستان نیز دوربینی با سنسور 5 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. سیستم عامل اسمارت فون G8، اندروید 5.1 به همراه رابط کاربری Emotion UI بوده که همگی توسط یک باتری 3000 میلی آمپر ساعت تغذیه می شوند.
این محصول که از شبکه های 4G و اثرانگشت نیز پشتیبانی می کند در رنگ های سفید، طلایی و مشکی قابل خریداری می باشد. قیمت نسخه 16 و 32 گیگابایتی گوشی G8 به ترتیب 370 و 434 دلار می باشد.